מהו עיצוב לוגו איכותי?
אנו נשאלים לעתים קרובות מה עושה עיצוב לוגו לעיצוב איכותי.
חשוב שנתחשב בכמה גורמים בתשובה לשאלה זו.
מהי מטרתו של הלוגו הזה?
באילו מדיומים (פלטפורמות תקשורת) יוצג הלוגו?
מהו קהל היעד של הלוגו?
איזה סוג של תמונה העסק רוצה לצייר בעיני הלקוחות?
אחת הסיבות החשובות ביותר לעיצוב לוגו הוא קידום ההכרה והמודעות של המותג.
אנו שואפים לכך שהלקוחות הקיימים והפוטנציאלים יזכרו ויכירו את המוצר והחברה בכל מקום שיחשפו אליהם. סטטיסטיקה נוכחית מצביעה על כך שהילד הממוצע יכול להכיר ולזהות מעל 85 סמלי חברות, אבל רק קומץ של מינים שונים של ציפורים. החלק הראשון של המשוואה הוא התוצאה של הרבה מסעות פרסום מוצלחים וכמה סמלי לוגו משובחים.
סיבה חשובה נוספת לעיצוב לוגו איכותי היא להעלות את ההשפעה של השירות ו/או המוצר.
לוגו מקצועי, המושך את העין, באופן אוטומטי מייצר השפעה על התפיסה וכן מייצר רמה גבוהה יותר של אמינות. לעומת זאת, לוגו חובבני או לקוי יכול לגרום לנזק בלתי הפיך לתדמית של החברה. אחרי הכל, במסחר אלקטרוני, האתר שלך הוא החנות שלך. בעולם המסחר הקלאסי הגשמי, זה היה נראה תמוה אם היינו מזמינים את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו לחנות מלוכלכת, מטונפת ומצפים שהם יקנו מאתנו משהו. לכן, יש לייצר רושם טוב בביקור הראשון של הלקוח עם לוגו איכותי ומקצועי!
המדיומים שבהם אתם מתכוונים להשתמש בלוגו, עושים את הבדל בעיצוב.
בעולם המסורתי של מוצרים מודפסים, מתבקש להגביל את צבעי עיצוב לוגו עד למקסימום של שלושה או ארבעה או אף פחות במידת האפשר. עלויות הדפסה גדלות באופן דרמטי עם כל צבע נוסף שנדרש ללוגו. כל דפי המכתבים, כרטיסי הביקור, פליירים, פוסטרים, חוברות
וכן הלאה, כרוכים בעלויות הדפסה גבוהות יותר בשימוש של מספר צבעים גדול יותר.
בשלבי התכנון, הבחירה של תוכנה כדי ליצור את הלוגו שלך תהיה תלויה בשימושים שיועדו לו.
לוגו שישמש להדפסה ברזולוציה גבוהה או יישומים גדולים כגון שלטי חוצות או פרסום על משאיות,צריכים להיווצר בגרפיקה וקטורית הניתנת להרחבה (רזולוציה גבוהה). מצד שני, לוגו שפשוט עושים בו שימוש באינטרנט,יכול להיות מורכב וצבעוני ככל שחושקים, וצריך פחות יכולת הרחבה (רזולוציה נמוכה יותר).
בעיצוב לוגו המיועד לאינטרנט, ניתן לעשות שימוש באפקטים כמו הצללה וטקסטורות שעלולים לאבד את השפעתן וכן יפגעו בעלות תועלת של העיצוב
כאשר יעשו בהם שימוש בהדפסה. יש לשים לב לעובדה שעיצוב לוגו מורכב או עמוס מידי עלול לאבד הרבה מההשפעה והערך שלו.
לבסוף, מומלץ לשלוח ללקוח את עיצוב הלוגו במגוון רחב של פורמטים לשימושים שונים.
אנו מציעים כי עיצוב הלוגו המותאם אישית ללקוח יהיה מכוון ישירות אל קהל היעד של החברה.
עסק מקצועי צריך לשקף את מה שהוא רוצה לשדר ללקוחות בעזרת עיצוב לוגו איכותי וקולע ובחירת פונטים מתאימה. עסק שחושק לשדר תדמית יותר חדשנית, צריך לזכור את זאת כאשר הוא מעסיק מעצב לוגו מכיוון שהמראה של הלוגו יכול להשפיע על הציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים ועל המוצרים והשירותים שהחברה מציעה, ולכן החברה צריכה להשתמש בזה לטובתה בבחירת עיצוב הלוגו.
בעת בחירת מעצב לוגו, יש לקחת קצת זמן כדי להעריך אותו ואת תיק העבודות שלו. האם אתה אוהב את מה שאתה רואה? לכל אחד יש סגנון וטעם הייחודי משלהם, ואתה צריך לבחור מעצב שיכול להראות לך לוגו שאתה מוצא אותו מושך. אחרי הכל, זה הלוגו שלך, ואתה צריך לאהוב את המוצר המוגמר!
הניסיון שלנו הוא שהשאלות של תכלית, מדיום, קהל, תדמית וטעם הם הגורמים החשובים ביותר ביצירת הלוגו המושלם שלך. יש להעביר את הצרכים והרצונות שלך באופן ברור למעצב הלוגו שלך, לבקש תיקונים לפי צורך, ולקבל עיצוב הלוגו המושלם לצרכים שלך.