מהו דף נחיתה

במובן הטהור ביותר, דף נחיתה הוא כל דף אינטרנט שהמבקר יכול להגיע אליו או לנחות בו.

עם זאת, כאשר דנים בדפי נחיתה בתוך התחום של שיווק ופרסום, זה נפוץ יותר להתייחס לדף נחיתה כדף אינטרנט עצמאי, נפרד מהאתר העיקרי שלכם שתוכנן למטרה ממוקדת אחת.

 

משמעות הדבר היא כי לדף הנחיתה שלכם לא צריך להיות שום ניווט הקושר אותו לאתר הראשי שלכם.

הסיבה העיקרית לכך היא להגביל את האפשרויות הזמינות למבקרים שלכם, ולסייע להדריך אותם לעבר מטרת ההמרה (קנייה, רישום, יצירת קשר או כל מטרה אחרת שהוגדרה כמטרת הדף) המיועדת שלכם.

 

סוגים של דפי נחיתה

 

ישנם 2 סוגים בסיסיים של דף נחיתה:

דף נחיתה מסוג  מוביל (click through) ודף נחיתה מסוג מייצר לידים (lead generator).

 

דף נחיתה מוביל (click through)

לדף נחיתה מסוג "דף נחיתה מוביל" (כפי שרומז השם) יש מטרה לשכנע את המבקר ללחוץ כדי לעבור לדף אחר.

דף נחיתה מסוג זה יכול לשמש לתיאור מוצר או הצעה בפירוט מספיק כדי "לחמם" מבקר לנקודה שבה הוא קרוב יותר לקבלת החלטת רכישה.

לעתים קרובות מדי, תנועת פרסום נכנסת מופנה לעגלת קניות או דפי רישום. זה מוביל לכמות המרות מועטה מכיוון שהמודעה אינה מספקת מידע מספיק למישהו כדי לקבל החלטה מושכלת.

זה המקום שבו דפי נחיתה מסוג "דף נחיתה מוביל" נכנסים לתמונה, דף היעד של דף הנחיתה הוא בדרך כלל דף עגלת הקניות
או דף הרשמה, רק שעכשיו קיים סיכוי הרבה יותר גבוה של המרה לאחר שהמבקר כבר עבר על הפרטים הרשומים על המוצר
או השירות בדף הנחיתה.

דוגמא לדף נחיתה מסוג click through בנושא קורס על office 2010.

* הזכויות שמורות לאתר http://www.coursepark.com


מידע רלוונטי מוצג לגבי השירות או המוצר, וישנה הפנייה לפעולה, במקרה זה, קנייה.

 

דף נחיתה מייצר לידים (lead generator)

דפי נחיתה מסוג "מייצר לידים" נועדו כדי לאסוף את נתוני משתמש, כגון שם וכתובת דואר אלקטרוני.

המטרה היחידה של הדף היא לאסוף מידע שיאפשר לנו לשווק עם סיכוי סביר מוצר או שירות במועד מאוחר יותר.

ככזה, דף האוסף פרטי משתמש, יכיל טופס יחד עם תיאור של מה שתקבל בתמורה להגשת הנתונים האישיים שלך.

 

ישנם שימושים רבים לדפי הנחיתה מסוג "מייצר לידים", להלן מספר דוגמאות לשימושים שכיחים:

  • ספר אלקטרוני או סקירה טכנית

  • רישום להרצאה אינטרנטית

  • ייעוץ לשירותים מקצועיים

  • קופון הנחה / שובר

  • כניסה לתחרות

  • ניסיון חינם

  • מתנה פיזית (באמצעות דיוור ישיר)

  • הודעה על השקת מוצר עתידית

 

לאורכו של הטופס שלכם ורמת הנתונים האישיים המבוקשים יכולה להיות השפעה ישירה על המרה (הפעולה שהוגדרה).

נסו לבקש את מינימום המידע הנדרש שיאפשר לכם לשווק ללקוחות שלכם ביעילות. לדוגמה, לא לבקש מספר טלפון או פקס,
אם אתם רק צריכים לפנות אליהם באמצעות דואר אלקטרוני.

 

להלן דוגמא לדף נחיתה מסוג lead generator בו נדרש המבקר למלא פרטים אישיים, בתמורה יקבל עותק של ספר אלקטרוני חינם, בהמשך, בעל הדף יעשה שימוש בפרטים האישיים לניסיונות מכירה של מוצרים או שירותים נוספים.

** זכויות התמונה שמורות לאתר http://leadconfidential.com


www.daisydesign.co.il