מעצב גרפי - נותן חיים לעסק

לוגו ייחודי מייצג חשיבה יצירתית.

כל מעצב גרפי משקיע לא רק זמן אלא גם כישרון רב על מנת לייצר עיצוב מושלם.

מאחורי כל לוגו מצליח קיים סיפור מעניין מאוד שכדאי לדעת, וניתן אף להרחיק לכת ולטעון כי חלק מהמותגים הגדולים והידועים בעולם, מזוהים לא רק בזכות המוצר או השרות הנהדר שהם מספקים, אלא גם בזכות עיצובי הלוגו הייחודיים והמשכנעים שלהם.

התפוצה של האינטרנט והרשתות החברתיות כיום, מייצרות דרכים רבות לקדם את העסק.

יותר מזה, הפופולריות של אתרי רשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר, מהווה יתרון בייחוד לעסקים קטנים בייצור משוב בזמן אמת ללקוחות ופניה אליהם בהצעות עסקיות, מכאן נובע, שמעצב לוגו משחק תפקיד חיוני בהצגת העסק בצורה אפקטיבית.

 

סמל הלוגו הינו כלי שווק עוצמתי המשקף יציבות של העסק.

הוא אמור לא רק לתפוש את תשומת הלב אלא גם לשבות את הלב של הלקוחות הפוטנציאליים.

 

ננסה לקבל השראה ממעצבים גרפיים שעיצבו כמה מהסמלים הידועים והייחודיים של ימינו:

 

  1. רות קידר - ידועה בעיקר בשל היותה מעצבת הלוגו של חברת גוגל.
    הלוגו הינו סמל טקסט צבעוני הכתוב בתג הנקרא "catull".
    במועדים מסוימים החברה מעדכנת את הלוגו עם פיצ'רים הומוריסטיים או מודיפיקציות קריקטוריסטיות
    (google doodle).
    הלוגו בנוי מטקסט נקי, כאשר נעשה שימוש בצבעי יסוד, אך יש לשים לב כי תבנית החזרה של הצבעים   לא אחידה וכי האות L צבועה בצבע שאינו יסוד (ירוק) וזאת על מנת לשדר כי גוגל לא פועלת תמיד לפי הכללים (חברה מהפכנית מיסודה).

  2. פול רנד - עיצב לוגו של כמה חברות מהמובילות בעולם כגון: IBM ,UPS ,ENRON ,Weѕtіnghоuse ,ABC ועוד. בנושא הלוגו של חברת (IBM (International Buѕіnеsѕ Machine, האותיות המודגשות בצבע שחור, הוחלפו לבסוף ע"י סטריפים אופקיים בצבע לבן על מנת לשדר מהירות, דינמיות ופרוגרסיות.

  3. מילטון גלסר - האיש מאחורי הסלוגן "I lоvе Nеw Yоrk". הסמל הייחודי הנ"ל בדרך כלל מודפס על חולצות, אביזרים ואייטמים דקורטיביים על מנת לקדם תיירות בארצות הברית.
    בשנת 1977, וויליאמס דוייל, אז סגן נציב לשכת המסחר של ניו יורק, חזה כי ניו-יורק תהפוך לאחד מיעדי התיירות המועדפים בעולם בעזרת יצירת דימויים כגון זה המוצג.

  4. וולטר לנדור - מעצב מותג בעל שם עולמי המוכר בזכות עיצובי הלוגו של חברות כגון: FedEx ,Mаrlborо,
    Fujіfіlm ו-Bаnk оf Amerісa. בנוסף, רעיונות העיצוב היצירתיים והמשכנעים שלו יצרו זהות ייחודית
    לחברות תעופה של בריטניה, יפן וסינגפור. וולטר טוען כי מוצרים מיוצרים במפעלים, אך מותגים נוצרים בראשם של מעצבים.

   

יצירת עיצוב לוגו לעסק או למותג הינה חשובה לא רק על מנת להרשים לקוחות פוטנציאלים, אלא בעיקר על מנת לבנות אמון ולוייאליות לעסק.

במציאות העסקית הקשה של ימינו, לוגו יוצא דופן מהווה אחד המפתחות בדרך להצלחה.

בעוד שקשה לקבוע מה באמת משקף הצלחה, ניתן להיעזר בשירות איכותי ממעצב גרפי מיקצועי ובעל ניסיון, כאשר השירות כולל בין השאר

עיצובי לוגו איכותיים במחיר תחרותי אשר יצעידו את העסק צעד אחד קדימה לעבר המטרה.

 

www.daisydesign.co.il